Faceți căutări pe acest blog Biblioteca Publica Paionala Cantemir

vineri, 14 iulie 2017





BPR Cantemir participă activ la campania „Ne 

vedem la bibliotecă” etapa a II, și eată avem o istorie de succes





Istorie de succes
Educație non-formală
Vara la bibliotecă

Vara este un moment special - timp de vacanță, concedii,   și de obicei, scăderea numărului de utilizatori în  biblioteci.. Dar cu venirea Novatecii, echiparea bibliotecilor cu computere și oferirea serviciilor noi, totul s-a schimbat. BPR Cantemir participă foarte activ și în a doua etapă  a campaniei „Ne vedem la bibliotecă”, am aplicat formularul în toate lunile  și evident și în luna iunie – Educație non-formală  pentru copii și tineri și am implementat SMB „Educația non-formală pentru copii și tineri”, la care au participat copiii și adolescenții din orașul Cantemir.
 Pentru început am elaborat un plan de activități,care prevede întâlniri cu participanți de 5 ori pe lună. Și de oare ce  eu am devenit formator la educația mediatică ,am hotărît că în perioadă de vară vor fi binevenite instruirile în educație media pentru copii și tineri, în IT, vizionarea filmelor, jocuri distractive.
E forfota mare în bibliotecă, le găzduim  Școala de vară de liderism, în limba engleză, in parteneriat  cu Academia de Inovație și Schimbare prin Educație .
De dimineață până în seară adolescenții - participanții școlii,  vin cu idei, inovații, propuneri,privesc filme, scriu eseuri,  participă la activitățile bibliotecii, după ce fac o evaluare în limba engleză.
Cei mai activi participanți a SMB – Vasilache Rodion, Lazar Sergiu, Vasilache  Martinian, Doina Ala, Sîrbu Mădălina.
 Au fost realizate activități:
1. Tabără de vară IT - comunicare Skype.
2. Educația mediatică: „Comunicare prin media. Ce este o știre?”- 8 iunie,
3. Școala de vară de liderism - 12 iunie -17 iunie,
4.Educația mediatică: „Cum mă informez?”- 15 iunie,
5. Educația mediatică : Prezentarea realității prin imagine”. - 22iunie.
Din ce în ce tot mai mulți copii participă la  activitățile bibliotecii și noi le așteptăm cu drag.


Coltuc Nadejda, Biblioteca Publică Raională Cantemir, telefon – 027322063, e-mail : nadeacoltuc@gmail.com, Facebook: Nadejda Coltuc, pagina bibliotecii – Biblioteca Publică Raională Cantemir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu